Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Herr Johansson - 6 maj 2008 13:48

Vägen är sopad från vinterns sandningar, det innebär att promenaderna bytts ut mot detta:

Det är fantastiskt mycket roligare än att promenera, för det är jag för stunden rätt less. Även en hjälm modell biltema inlineshjälm har inhandlats. Det blir ännu bara kortare svängar på runt milen men det ska bli längre såsmåningom när tekniken blir bättre.


Övrig tid ägnas till stor del åt studier, nu är jag inne på slutspurten av första året, hmmmm bara två kvar då *suck* Det ska bli riktigt najs med semester, eller nåja jag ska väl vara pappaledig medan sambon tjänar grova stålar, hehe!


Senaste veckan har jag dock ägnat åt riktigt manliga saker, jag har eldat majbrasa bakom huset, vi har fällt ett träd på gården, klyvt ved och en massa annat manligt jobb, dra så manlig jag känner mig nu, eller ja det gör jag naturligtvis annars oxå men nu är det extra speciellt.


Hej hopp!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards