Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Herr Johansson - 15 juli 2008 20:28

Hej hopp igen, länge sedan jag skrev något, men nu måste jag skriva av mig i protest! Vart är sommaren igentligen, först så har den mage att ligga i dvala 3/4 av året för att sedan när den väl kommer bara pissa, pissa och åter pissa på mig och alla andra som längtat efter sol och värme. Om bara de ekonomiska förutsättningarna tillåtit en tripp till Spanien eller Grekland.

 Min viktminskning går enligt planerna (tror jag) vågjäv**n dog för nån vecka sedan men vid sitt dödstillfälle så skvallrade den om en viktninskning på 31 kilo, up yours aftonbladets femkilos kurer!!!!


Imorgonkväll så åker jag ner på SM-tävling i 1:8 buggy, det ska bli riktigt kul men lite spännande är det också, har jag med allt, det som är kvar hemma måste ju i sådana fall inhandlas på plats i stockholm, säkrast att få med sig allt.


 Sedan sist så har jag även bättrat på mitt pers i gäddfiske, nytt rekord för mig är 19 kilo på 4 fiskar, rätt hyffsat faktiskt. OCH JAG TOG LÖS DEM SJÄLV!!!!

Up yours E + J, nuär ni lååååångt efter ;)



Hej hopp! 


Ovido - Quiz & Flashcards