Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Herr Johansson - 25 augusti 2008 10:40

Som en del känner till så kämpar jag på med att tappa 40 kilo övervikt och igår blev längtan efter en våg föör stor, jag for till svärmor för att väga mig på hennes våg då våran varit trasig i dryga månaden... nervöst kliver jag upp på vågen, den skriker inte längre åt mig.... jag vägde mig på kvällen vilket inte är det optimala, vågen skvallrar om en viktminskning på 35 kilo.. Om jag vägt mig nu på morgonen hade troligen vikten varit runt 37 kilo back... Det är nästan den sammanlagda vikten av mina båda barn, hur i allsindar har jag orkat bära på allt det?


Det går att tappa vikt utan "mirakelkurer" och operationer. Min modell är inte något patenterat sätt utan en blandning av flera modeller och sunt förnuft. Motion och variationsrik kost, jag svarar gärna på frågor oxå om det är någon som vill ha tips eller råd.. 

jimmy.johanzzon@gmail.com

Men jag är inte någon allvetande i ämnet och jag ser inte mig själv som någon gud. men jag hjälper gärna människor som är iden sits som jag en gång var!


HEJ HOPP

Ovido - Quiz & Flashcards