Alla inlägg den 9 september 2008

Av Herr Johansson - 9 september 2008 22:42

Som om en dag på skolan inte vore nog jobbig utan incidenter!


Kommer ut på eftermiddagen för att promenera till bilen och åka hemåt efter en massa timmar på föreläsning, trött, hungrig och allmänt smårisig. Ser att det är en liten samling människor som beundrar min fiiina bil, telefonen ringer i min ficka, det är en av mina klasskamrater som redan hunnit ut till bilen (vi samåker).


eeeh jo du, det är någon som backat på din bil!


haha, kul skämt! säger jag


nää det är sant, det är repor och sånt på kofångaren!


suck, en smitare tänker jag, lämna för helvete en lapp på min bil så löser vi det utan problem. Jag hittar ingen lapp, jag hittar istället ett uppbrutet lås på min bil, och jag hittar INTE min navigator som låg i bilen.

Förbannade jävla ligister, jag ringer polisen, står i telefonkö 20 minuter innan jag får svar och kan lämna min anmälan.


Jag berättar vad jag hunnit kolla och allt smider under förutsättningarna på. När jag sedan kollar ytterligare ett varv på bilen noterar jag att den är repad runt i princip hela bilen, bara tak och huv har klarat sig ifrån den eller de hjärndöda som gjort åverkan på bilen och i mitt liv!


Chansen att du som gjort detta läser just min blogg förstår jag är liten för att inte säga minimal, men ta det som ett löfte när jag säger att du inte kommer att kunna gå utan smärtlindring modell elefantbedövning om jag får veta vem du är!


Hoppas ni andra haft en trevlig tisdag..



Ovido - Quiz & Flashcards