Direktlänk till inlägg 14 april 2008

har varit lite stiltje

Av Herr Johansson - 14 april 2008 17:49

Skrivandet har kommit av sig, mest beroende på en förkylning med tillhörande feber. Idag känns det något bättre så jag tänkte skriva av mig lite...



I Onsdags så spelades funktionärsmatchen mot LHF, det var riktigt roligt, trots att jag på måndagen före skadade ett revben. men vad gör man inte för att få delta, man mörkar naturligtvis!

 Jag och Linus Omark


Som grädde på moset så lyckades jag faktiskt göra ett mål oxå, forscherade in en puck förbi Mattias Modig i kassen. Tyvärr finns inga bilder på just det.


Jag som har pucken


 Som kuriosa så hade jag faktiskt Lubos Barteckos damasker ;)

Måste vara därför jag var så otroligt vass...



Hej hopp!


 
 
Lotta

Lotta

14 april 2008 18:17

Snyggt jobbat, hoppas revbenet höll sig i schack

http://blogg.lottaskrypin.se

 
Andra sidan staketet

Andra sidan staketet

14 april 2008 20:03

Heja!

Snygga bilder! Verkar skitskoj, ju!

Det där med revbenet... man har inte upplevt ett brutet revben förrän man legat inlagd på gyn för det, hahaha... lycka till med det!!

http://vickansvardagsrum.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Herr Eriksson

15 april 2008 12:19

Har Hasse H hört av sej med ett kontraksförslag ännu? Eller gör han som vanligt och väntar så Pungen, Pölsan eller Varulfwen hinner före!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr Johansson - 18 november 2008 22:55

Jag lämnar nu bloggagratis, den nya bloggen kommer att finnas här:   www.tankarfranfinkelknabben.blogspot.com   Välkommna in, och ursäkta röran..jag bygger om!   Tack den gamla bloggen vila i frid tills vidare ...

Av Herr Johansson - 17 november 2008 18:24

Få vet att jag lider av böjelse som gör att jag måste läsa ortsnamn baklänges så fort jag passerar dem, i synnerhet när jag jobbar! Men ännu färre vet att jag av bara farten gillar att byta plats på bokstäver i ord, efter ett särskillt tema varje gån...

Av Herr Johansson - 12 november 2008 18:36

Länge sedan jag uppdaterade bloggen, men nu är det dags! Och det blir med en sågning av en av vår tids stora affärsmän.  Blev tvingad av min kära sambo att följa med till det stora möbelföretag som denne jätte skapat, med följde oxå en  god vän och t...

Av Herr Johansson - 29 oktober 2008 20:46

Har funderat många gånger hur det kommer sig att jag inte flyttat till grekland eller liknande. Jag ogillar snö, kanske främst för att jag inte äger en skoter längre! Jag ogillar mörkret, jag avskyr kyla! Jag hatar myggen på sommarn,jag är starkt irr...

Av Herr Johansson - 23 oktober 2008 18:39

busade runt med barnen som vanligt på eftermiddagen, blev så vilt att jag lyckades få dotterns ena knä i ögat.....aj.......... Och nu börjar det bli blått oxå! Jah har ju iofs blåa ögon sedan tidigare, men nu blire lite pongo och de 101 dalmatinerna ...

Ovido - Quiz & Flashcards