Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Herr Johansson - 4 februari 2008 13:36

Har idag varit jätteduktig om jag får säga det själv, städat, skurat, tvättat och diskat. Sedan har jag studerat, en massa sider om barndomspsykologi. (Jo jag klappar mig själv på axeln)

Efter det så var jag tvungen att damma av mig själv också, det blev en rask promenad runt "lilla rundan"  på 4,5km. Uppgifter gör gällande att det är -15 grader idag och det känndes kan jag säga, ögonen frös ihop så jag fick gissa vägen hem den sista kilometern. Väl hemma så går jag en förbi en spegel förrådet, och nu kan intresseklubben notera att jag hade Tomas Wassberg i förrådet, med stavar och allt. Han såg ut som om han just gått imål på femmilen i Holmenkollen!  Första tanken är naturligtvis, vad i heeela friden gör han här. Men när ögonen tinat upp så var det ju inte Wassberg, det var en annan skäggig murvel med istappar i skägget...


Nu ska jag studera vidare, vi hörs



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards