Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Herr Johansson - 11 februari 2008 12:43

Hej hopp!

 Tänka sig vad en vecka går fort, helgen har varit full av bestyr hemmavid och bortavid. Och den avslutades med en omgång sällskapsspel i trevliga vänners närvaro, eeh nåja trevliga var kanske att överdriva men dock ett par människor som jag känner hyffsat ;) Men vilket skitspel vi spelade, jag svär här och nu att ALDRIG mera spela "pitespelet". Främst för att det som jag brukar säga aldrig kommer att bli en OS gren och sen så sög jag i det...

 Någonting som däremot skulle vara en intressant OS gren är guitar hero, där blir jag iallafall inte slagen av mina så kallade vänner.


Idag har jag hunnit med liite skolarbete, samtal med klasskompisar per telefon, då jag studerar på distans, samt (håll i dig fru Lundgren) en promenad på 8km, sedan bär det av til bankenb för omläggning av bolån, fiii f*n det blir inte roligt, räntorna har ju rört sig en del sedan sist, så nu blir det väl till att leva på ångkokt broccolli och barkbröd tills jag gått ut skolan.

En ljusning är ju att Elitserien drar igång på torsdag, så då blir det till att våldgästa grannen och hålla alla tummar och tår för laget i allas hjärtan ,undra om Bengt_åke kommer att se den matchen, måste ringa till han o höra, vi är ju buddies, som synes på bilden nedan:) (bilden tagen av min bror för 13 kilo sedan)



Hej hopp


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards