Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Herr Johansson - 12 februari 2008 19:50

...på en blogg, borde inte hetta blogga in istället? Bara en fundering!

Jag har gjort det igen, utsatt mig för konstiga expriment. Förra veckan testade jag att käka 25 extra tuggummin med melonsmak, idag testade jag 26 stimorol. Blev inte alls lika kass av dem faktiskt, så jag antar att Stimorol vann den kampen.


Har kämpat med mina kusrkamrater idag, grupparbeten i en grupp som inte alltid är lika abitiösa som en själv (faktiskt) är, jaja häpna ni bara men jag ÄR faktiskt väldigt noga med studier som jag bekostar själv. jg känner inte för att dra med folk till bra betyg längre så jag fick nog idag och sa faktiskt ifrån..

 Och nu gruvar jag för att gå ut i blåsten, måste liksom promenera lite för att slippa lathetsångesten och fettdjävulens fasta grepp.


Intresseklubbenpresenterar idag nya rön: Forskare har kommit fram till varför vi män snarkar när vi ligger på rygg, det är när pungen faller ner och täpper till rumpan som man får dessa vebtilationsproblem.


Hej hopp!


  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards