Direktlänk till inlägg 13 februari 2008

Tungvrickare

Av Herr Johansson - 13 februari 2008 14:36

Tre häxor tittar på tre swatch klockor.Vilken häxa tittar på vilken swatch klocka? Rätt okej att fixa på svenska, då tar vi den på engelska..


Three witches watch three swatch watches. Which witch watch which swatch watch?

Kändes den enkel så tar vi överkursen oxå!


Tre könsopereade häxor tittar på tre swatch klockknappar. Vilken könsopererad häxa tittar på vilken swatch klockknapp? På engelska..


Three switched witches watch three swatch watch switches. Which switched witch watch whichswatch watch switch?


Förresten, jag har hittat Nemo!

Tackar för bildlånet du okände upphovsman!

 
 
Hr Johansson Jr

Hr Johansson Jr

13 februari 2008 15:18

Neej, inte Nemo! Era Jävlar!!! =)
Kunde väl ha gjort en Rädda Willy valplanka istället?

Finns ju en fortsättning:

Three sweaping sweet switched swiss bitch–witches watch their three washed swiss witch swatch watch switches. Which sweaping sweet switched swiss bitch–witch watches which washed swiss bitch–witch swatch watch switch?

http://www.whisperinthewind.se

 
Andra sidan staketet

Andra sidan staketet

13 februari 2008 17:12

Säg det där med 0,6 promille om du kan...

-Nä just ja, du brukar ju sjunga "Rosen" när du festar, hahaha...

"När man söker stundens sorger glömmaaaaa
Är det skönt att vaken gå och drömmaaaa"

Har du sett Loranga, Mazarin och Dartanjang" Förresten, heheeeeee...

http://vickansvardagsrum.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Herr Eriksson

13 februari 2008 17:25

Latin känns lätt i jämförelse; Volvo, coitus interuptus, veni vidi vici, Et tu Brute etc. Sen har vi ju en högst nödvändig finsk fras, vill på förhand be om ursäkt för eventuella stavfel: "Paljunlunta mutta i taskilampi" som enligt Dynamit-Harry i Jönssonligan på Mallorca ska betyda " Mycket snö, men ingen ficklampa" Ett måste för att som ska fira semestern i den finska Karelen. Platsen som givit permafrosten ett ansikte!

 
Ingen bild

Fru Lundgren

13 februari 2008 19:41

STACKARS NEMO!
*gråter

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr Johansson - 18 november 2008 22:55

Jag lämnar nu bloggagratis, den nya bloggen kommer att finnas här:   www.tankarfranfinkelknabben.blogspot.com   Välkommna in, och ursäkta röran..jag bygger om!   Tack den gamla bloggen vila i frid tills vidare ...

Av Herr Johansson - 17 november 2008 18:24

Få vet att jag lider av böjelse som gör att jag måste läsa ortsnamn baklänges så fort jag passerar dem, i synnerhet när jag jobbar! Men ännu färre vet att jag av bara farten gillar att byta plats på bokstäver i ord, efter ett särskillt tema varje gån...

Av Herr Johansson - 12 november 2008 18:36

Länge sedan jag uppdaterade bloggen, men nu är det dags! Och det blir med en sågning av en av vår tids stora affärsmän.  Blev tvingad av min kära sambo att följa med till det stora möbelföretag som denne jätte skapat, med följde oxå en  god vän och t...

Av Herr Johansson - 29 oktober 2008 20:46

Har funderat många gånger hur det kommer sig att jag inte flyttat till grekland eller liknande. Jag ogillar snö, kanske främst för att jag inte äger en skoter längre! Jag ogillar mörkret, jag avskyr kyla! Jag hatar myggen på sommarn,jag är starkt irr...

Av Herr Johansson - 23 oktober 2008 18:39

busade runt med barnen som vanligt på eftermiddagen, blev så vilt att jag lyckades få dotterns ena knä i ögat.....aj.......... Och nu börjar det bli blått oxå! Jah har ju iofs blåa ögon sedan tidigare, men nu blire lite pongo och de 101 dalmatinerna ...

Ovido - Quiz & Flashcards